OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Vítejte a dobré světlo všem fotografům!

Pořádáme kurzy fotografie a workshopy v Praze, Plzni a Paříži.

Předností našich kurzů je přátelský přístup, srozumitelné vysvětlení všech pojmů, osobní vedení při fotografování a individuální konzultace k fotografiím účastníků kurzu.
Vše pod vedením zkušeného lektora s mnohaletou praxí ve fotografování a školení začátečníků i pokročilých.


Kurzy večerní a noční fotografie a také kurz svítání pořádáme v Praze pravidelně každý měsíc. Foto workshop a kurz v Paříži

pořádáme již od roku 2015, obvykle na jaře a na podzim.
Od roku 2019 nabízíme také celodenní kurz statické fotografie v Plzni, 5 hodin teorie v učebně a 2 hodiny následné praxe v ulicích Plzně.

Výše uvedené můžeme nabídnout také jako individuální fotografické kurzy, tedy pro 1 osobu nebo soukromou skupinu. V případě zájmu se, prosím, ozvěte.


Důležitá informace - jaro 2021

Aktuální situace v ČR nám není nakloněna, ale věřme, že bude brzy lépe. Pokud by vám nevyhovoval zvolený termín kurzu nebo se blížila platnost poukazu, ozvěte se e-mailem nebo telefonicky, domluvíme se na posunutí. Určitě společně najdeme řešení.


Kurz večerní fotografie v Praze

Líbí se Vám večerní fotografie Prahy? Nevíte jak správně nastavit fotoaparát a jaká pravidla dodržovat? Rádi Vám vše vysvětlíme a předvedeme na teoretickém i praktickém kurzu večerní a noční fotografie v centru Prahy.

volné termíny:

28.05.2021  pátek
11.06.2021  pátek
25.06.2021  pátek

Více informací >>

 

Svítání v magické Praze

Kurz je zaměřen na praktické fotografování na známých i tajemných místech v centru Prahy a začíná teoretickou průpravou pro fotografování za svítání. Následuje praktické fotografování, kdy za 3 hodiny projdete několik míst v centru Prahy.

volné termíny:

22.05.2021  sobota
12.06.2021  sobota
26.06.2021  sobota

Více informací >>

 

Mistrovství ve statické fotografii

Cílem kurzu je doplnit vědomosti a dovednosti zapáleným fotografům o teoretický základ fotografování tak, aby nedělali zbytečné chyby, jejich fotografie měly správnou kompozici a expozici a výsledné fotografie byly co nejlepší. Součástí kurzu je také praktické fotografování a rozbor fotografií účastníků kurzu.

volné termíny:

05.06.2021 - PLZEŇ - sobota
19.06.2021 - PLZEŇ - sobota

Více informací >>

 

Plzeň - kurz večerní a noční fotografieKurz večerní a noční fotografie v Plzni

Oblíbený kurz večerní a noční fotografie pořádáme nově také
v Plzni. Součástí kurzu je praktické fotografování a rozbor fotografií účastníků kurzu. Fotografujeme v centru Plzně a to po úvodní teoretické části, na které probereme důležitá pravidla pro fotografování za nízké hladiny světla.

volné termíny:

11.05.2021 - PLZEŇ - úterý

Více informací >>

 

Paříž a zámek Versailles

Paříž, město světel. Město, ve kterém se potkává tradice v podobě francouzské královské historie s architekturou a způsobem života moderní doby. Navštivte a hlavně fotografujte na známých i méně známých místech Paříže a obohaťte své album o netradiční záběry z tohoto nádherného města. Workshopy pořádám v Paříži již od roku 2015. Obvykle 2x ročně - jarní a podzimní.

termín - až to půjde...


3 denní kurz a workshop

Více informací >>

 

 

 
 

Facebook - kotekfoto.cz       Instagram - prahamagicka